Fotomässan – 12 november

retro_vintage_camera_leica_lego_samsung_galaxy_note_4_case_a513868a
Hej medlem och deltagare i Fotoklubb Fornby – Foto på Fornby!

Inbjudan

Här kommer ett erbjudande från oss i Fotoklubb Fornby: Du inbjudes härmed att följa med på en bussresa till Fotomässan i Älvsjö lördagen den 12 november 2016.

Vi har även i år fått en inbjudan från Gagnefs fotoklubb att åka med dem i bussen till Fotomässan i Älvsjö den 12 november (planerad avgångstid se nedan). Fotomässan  http://sthlm.fotomassan.se/ brukar vara värd att besöka. Det är mängder med bilder och massor av fototeknik att se och lära av. Vi återkommer även i år med ett erbjudande till medlemmarna och cirkeldeltagarna i Fotoklubb Fornby:
Klubben sponsrar bussresan med 150 kr för alla medlemmar och cirkeldeltagare i Fotoklubb Fornby 2016. Det betyder att du får halva reskostnaden betalad. Din anmälningsavgift blir alltså 150 kr för resan som du betalar in senast den 2016-10-28 på vårt bankgirokonto 5119-3308. TA EN KOPIA PÅ INBETALNINGEN OCH MEJLA MIG DEN. Skriv ordet ÄLVSJÖ samt ditt namn, din adress, din mejladress och ditt mobilnummer på inbetalningen. Om – mot förmodan – resan blir inställd, så får du tillbaka de 150 förstås. Ju tidigare du betalar desto säkrare är det att du kommer med! Jag bokar plats i bussen varje dag när vi får in nya anmälningsavgifter på vårt konto. OBS om du inte är medlem 2016, så behöver du lägga till de 50 kronorna det kostar, dvs betala 200 kr.

OBS att vårt erbjudande gäller enbart resan tur och retur med bussen. Du betalar själv för entré och förtäring. Här är länk till information om hur man kan köpa biljetten i förväg:

Öppettider & priser

Hälsningar Kjell Englund, kassör i Fotoklubb Fornby, Box 5016 78105 Borlänge tel 070-7711145
e-post: englund.kjell@gmail.com

Tider

Gagnefarna har ännu inte publiserat restiderna, så vi får återkomma med det.

Nedanstående tider gällde förra året. Troligen blir det något liknande i år:

Bussresa Fotomässan 12 nov 2016

Avgångstider från Dalarna

7:00 Djurås resecentrum

7:25 Borlänge Kupolen

7:30 Brandstationen i Borlänge (Gylle)

7:50 Säter ICA

8:00 Hedemora Hemköp